مقاله درباره يادداشتي بر داستان «فردا»ي صادق هدايت از محمد بهارلو 8ص
📗پاورپوینت كاركردها و مولفه های بنیادین تولید ناب📗پاورپوینت آشنایی با كنترل كیفی دیسكهای آنتی بیوتیک📗پاورپوینت آشنایی با کابل های قدرت و انواع هادی ها📗پاورپوینت آشنایی با کاتالیزورهای همگن 📗پاورپوینت آشنایی با کارایی بازار سرمایه📗پاورپوینت آشنایی با کاربرد لیتیم به عنوان دارو📗پاورپوینت کاربرد مبنای تعهدی کامل در حسابداری دولتی📗پاورپوینت آشنایی با کارگاه مقاله نویسی به زبان فارسی📗پاورپوینت آشنایی با کتواسیدوز دیابتی📗پاورپوینت آشنایی با کرم شناسی پزشكی 📗پاورپوینت آشنایی با کروماتوگرافی گازی📗پاورپوینت آشنایی با کلیات بافت شناسی پوست📗دانلود تحقیق درباره اضطراب word📗دانلود پاورپوینت معرفی مبانی امنیت 1📗دانلود پاورپوینت طراحی زیبایی محصول با استفاده از مهندسی ارزش📗دانلود پاورپوینت مهندسی ارزش در احداث پل📗دانلود پاورپوینت سیزده بدر 📗دانلود پاورپوینت زندگی نامه لوکوربوزیه📗دانلود پاورپوینت مفاهیم اساسی سازمان📗دانلود پاورپوینت فرزند پروری📗دانلود پاورپوینت تجزیه و تحلیل بخش های تشکیل دهنده دانشکده معماری📗دانلود پاورپوینت مترو 📗دانلود پاورپوینت روش تدریس تربیت بدنی📗پاورپوینت مبانی محاسبات سازه های نگهبان خرپایی📗دانلود پاورپوینت شکوفایی دوباره تمدن اسلامی
فرمت فایل: ورد- Word
مرجع فایل - قابل ویرایش )
تعداد صفحه : 8
يادداشتي بر داستان «فردا»ي صادق هدايت از محمد بهارلو در «نوشتههاي پراکنده صادق هدايت»، که حسن قايميان گرد آورده است، داستان کوتاهي هست به نام فردا که تاريخ نگارش 1325 را دارد. اين داستان اول بار در مجله «پيام نو» (خرداد و تير 1325) و بعد در کبوتر صلح 1329 منتشر شد، و اگرچه در زمان انتشار درباره آن مطلب و مقالهاي در مطبوعات درج نشد، نشانههايي در دست است مبني بر اين که در همان سالها واکنشها و بحثهاي کمابيش تندي را برانگيخته است، که مصطفي فرزانه در کتاب خاطراتگونه خود درباره صادق هدايت به طور گذران به نمونهاي از آنها اشاره کرده است. اهميت داستان فردا، قطع نظر از مضمون اجتماعي آن، در شيوه نگارش و صناعتي است که صادق هدايت بهکار برده است، که شيوهاي است غيرمتعارف، ظاهراً گنگ و پرابهام، که تا پيش از آن در داستاننويسي ما سابقه نداشته است، و تا دو دهه بعد از آن نيز هيچ نويسندهاي طبع خود را در آن نيازمود. فردا به شيوه تکگويي دروني نوشته شده است:1- تکگويي مهدي زاغي 2- تکگويي غلام. و غرض از آن آشنايي مستقيم با زندگي دروني کارگر چاپخانهاي است به نام «مهدي رضواني مشهور به زاغي». داستان بدون دخالت نويسنده و توضيحات و اظهارنظرهاي او نوشته شده و به صورت گفتوگويي است بدون شنونده و بر زبان نيامده. نويسنده خواننده را به درون ذهن آدمي فروميبرد و او را در آنجا تنها ميگذارد تا خود دربيابد که هر کسي درباره چه چيز حرف ميزند: بعد از شش سال کار، تازه دستم خالي است. روز از نو روزي از نو! تقصير خودمه چهار سال با پسر خالهام کار ميکردم، اما اين دو سال که رفته اصفهان ازش خبري ندارم. آدم جدي زرنگيه. حالا هم به سراغ اون ميرم. کي ميدونه؟ شايد به اميد اون ميرم. اگر براي کاره پس چرا به شهر ديگه نميرم؟ به فکر جاهايي
قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در فروشگاه فایل آنی فایل را دانلود نمایید .
« پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »